Šejh Muhammed b. Salih el-Usejmin, rahimehullahu teala, u svojoj knjizi o vjerovanju ehli-sunneta, na kraju govora o temelju svih temelja, vjerovanju u Uzvišenog Allaha, kaže:
"Ubijeđeni smo da je istina sve što je objavljeno u Knjizi našeg Gospodara, plemenitom Kur'anu, i sunnetu Njegovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, i da u njima ni na jednom mjestu nema proturječnosti zbog toga što Uzvišeni Allah kaže: 'A zašto oni ne razmisle o Kur'anu? Da je on od nekog drugog, a ne od Allaha, sigurno bi u njemu našli mnoge proturječnosti' (En-Nisa, 82). Proturječnost ukazuje na netačnost jednog od dijelova koji se proturječe, a to je nemoguće kada su u pitanju Kur'an i sunnet. Onaj koji tvrdi da u Kur'anu, ili u sunnetu, ili među njima ima proturječnosti, to čini ili zbog loše namjere ili zbog bolesti srca, pa neka se pokaje Uzvišenom Allahu i ostavi se svoje zablude. Onaj koji tvrdi da u Kur'anu, ili u sunnetu, ili među njima, ima kontradiktornosti, to tvrdi ili zbog malo znanja koje ima, ili zbog svog slabog shvatanja, ili zbog nedovoljnog razmišljanja."
Pojašnjenje riječi šejha Usejmina
Sljedbenici sunneta Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, ubijeđeni su da je sve što se spominje u Kur'anu i vjerodostojnom sunnetu sušta istina, da u to nema nimalo sumnje, pa makar nešto od toga naši razumi i ne mogli dokučiti.
Uzvišeni Allah prejasno je rekao: "O ljudi, zasigurno vam je došao Poslanik sa istinom od Gospodara vašega!" (En-Nisa, 170)
Ubijeđeni smo da je sve to istina i da u tim izvorima vjere nema kontradiktornosti. U Kur'anu nema kontradiktornosti, niti ima u sunnetu Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, kontradiktornosti, niti ima kontradiktornosti i proturječnosti između Kur'ana i vjerodostojnog sunneta.
Svevišnji Allah pojašnjava zašto nema kontradiktornosti u Kur'anu, pa kaže: "A zašto oni ne razmisle o Kur'anu? Da je on od nekog drugog, a ne od Allaha, sigurno bi u njemu našli mnoge proturječnosti." (En-Nisa, 82)
Nevjernici govore kako Allah navodi njihove riječi: "Mi zasigurno znamo da oni govore: 'Uistinu, njega (Muhammeda) poučava čovjek!'" (En-Nahl, 103). Tako i danas mnogi govore da Kur'an nije Allahov govor, već ljudski! Zašto onda ne naiđu na kontradiktornosti u Kur'anu? Nema kontradiktornosti! Zašto? Zato što je Kur'an sigurno od Uzvišenog Allaha, Njegov je govor, a ne ljudski!
Ukoliko bi bilo kontradiktornosti u Kur'anu, da je jedan ajet suprotan drugom, jedna tvrdnja suprotna drugoj, to bi iziskivalo da je nešto od toga laž. A Uzvišeni Allah je uzvišen od toga, kao i Njegov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem!
Onaj koji tvrdi da u Kur'anu ili sunnetu, ili između njih, postoji kontradiktornost, njegovo srce je bolesno, u njemu su se nastanile nejasnoće, ili on ima lošu namjeru, a ona je da odvrati ljude od Kur'ana i sunneta.
Onaj koji tvrdi da u Kur'anu ili sunnetu, ili između njih, postoje kontradiktornosti, to tvrdi zbog toga što nema znanja, a onaj koji nema znanja, on je neznalica, a neznalica ne smije da priča o Allahovoj vjeri!
Ili, to neki čine zbog neispravnog razumijevanja znanja koje imaju. Znanje treba stjecati i razumijevati kako bi se po njemu ispravno postupalo. A ljudi se razlikuju, kako u stjecanju znanja tako i u razumijevanju naučenog.
Treći to čine zbog nedovoljnog razmišljanja o onome što poznaju. Ima ljudi koji imaju veliko znanje i pronicljivi su, inteligentni, ali ne razmišljaju, ne posvećuju i ne odvajaju vrijeme za razmišljanje o kur'anskim ajetima i hadisima Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. Ne skupljaju sve tekstove na jedno mjesto kako bi o njima pomno razmislili.
Onaj koji nema znanja, neka traži znanje, ispravno ga razumijeva i o njemu pomno razmišlja, kako bi mu istina po pitanju nepostojanja kontradiktornosti u Kur'anu i sunnetu postala jasna.
Ako to ne može, onda neka govor o ovim pitanjima ostavi učenim ljudima. Neka se ostavi svoje zablude i neka kaže da vjeruje da je istina sve što je Svevišnji Allah objavio.